Objednejte do 16:30 s dopravcem PPL – odešleme ještě dnes.

Reklamace

Pakliže s nakoupeným zbožím na našem e-shopu (www.ulefones.cz) nastal problém, tak nejprve přijměte naši omluvu. Dále prosím, postupujte dle návodu níže uvedeném.

Jak reklamovat vadné zboží

Pokud chcete reklamovat vadný produkt, který jste zakoupil(a) přímo v našem e-shopu (www.ulefones.cz), tak prosím postupujte následovně:

  1. Vyplňte reklamační formulář níže, stiskněte tlačítko "Vytisknout formulář". Vytištěný formulář spolu s dokladem o koupi přidejte do balení reklamovaného produktu.
    Poté stiskněte Tlačítko "Odeslat". Vyplněný formulář se odešle na naši emailovou adresu.

  2. Telefon s doklady (doklad o koupi + vytištěný reklamační formulář z prvního kroku) doručte osobně nebo poštou na adresu:
    uleFones.cz
    Družstevní 228
    Slavičín 76321
    Před předáním/odesláním telefonu k reklamaci si zálohujte svá osobní data. V případě potřeby zásahu do software telefonu dojde k jejich nenávratnému smazání. Neneseme odpovědnost za jakékoliv ztráty dat.

  3. O přijetí reklamace Vás budeme informovat pomocí emailu. Po odstranění závady nebo po výměně zboží za nové, Vám bude zasláno zpět na Vámi uvedenou adresu a nebo si jej budete moci vyzvednout osobně na pobočce.
    Jakékoliv reklamační zásilky na dobírku nebudou přebírány.

 

Jak dlouho bude reklamace trvat
Víme, že v dnešní době je telefon důležitý, proto se reklamace snažíme řešit nejrychleji, jak je to možné. Reklamace bude trvat maximálně 30 dní.

Jak a kde si můžete vyzvednout vyřízenou reklamaci
Vyřízená reklamace Vám bude zaslána poštou na Vámi uvedenou adresu.
Reklamace je také možno vyzvedávat osobně na pobočce ve Slavičíně.

Vrácení zboží do 14 dnů ode dne převzetí
Kontaktujte nás na našem emailu
obchod@ulefones.cz