Reklamace

Pakliže s nakoupeným zbožím na našem e-shopu (www.ulefones.cz) nastal problém, tak nejprve přijměte naši omluvu. Dále prosím, postupujte dle návodu níže uvedeném.

Jak reklamovat vadné zboží

Pokud chcete reklamovat vadný produkt, který jste zakoupil(a) přímo v našem e-shopu (www.ulefones.cz), tak prosím postupujte následovně:

  1. Telefon doručte osobně nebo poštou na adresu:
    uleFones.cz
    Družstevní 228
    Slavičín 76321
    Spolu s telefonem prosím, doručte kopii dokladu o zakoupení a průvodní reklamační list. Prů­vodní reklamační list naleznete níže ke stažení. Popřípadě k zásilce uveďte, o jakou závadu se jedná.
    Před předáním/odesláním telefonu k reklamaci si zálohujte svá osobní data. V případě potřeby zásahu do software telefonu dojde k jejich nenávratnému smazání. Neneseme odpovědnost za jakékoliv ztráty dat.

  2. Po odstranění závady nebo po výměně zboží za nové, Vám bude zasláno zpět na Vámi uvedenou adresu a nebo si jej budete moci vyzvednout osobně na pobočce.

 

Jak dlouho bude reklamace trvat
Víme, že v dnešní době je telefon důležitý, proto se reklamace snažíme řešit nejrychleji, jak je to možné. Reklamace bude trvat maximálně 30 dní.

Jak a kde si můžete vyzvednout vyřízenou reklamaci
Vyřízená reklamace Vám bude zaslána poštou na Vámi uvedenou adresu.
Reklamace je také možno vyzvedávat osobně na pobočce ve Slavičíně.

Vrácení zboží do 14 dnů ode dne převzetí
Kontaktujte nás na našem emailu
obchod@ulefones.cz

 

Průvodní reklamační list