Reklamace

Pakliže s nakoupeným zbožím na našem e-shopu (www.ulefones.cz) nastal problém, tak nejprve přijměte naši omluvu. Dále prosím, postupujte dle návodu níže uvedeném.

Jak reklamovat vadné zboží

Pokud chcete reklamovat vadný produkt, který jste zakoupil(a) přímo v našem e-shopu (www.ulefones.cz), tak prosím postupujte následovně:

  1. Vyplňte reklamační formulář níže, stiskněte tlačítko "Vytisknout formulář". Vytištěný formulář spolu s dokladem o koupi přidejte do balení reklamovaného produktu.
    Poté stiskněte Tlačítko "Odeslat". Vyplněný formulář se odešle na naši emailovou adresu.

  2. Telefon s doklady (doklad o koupi + vytištěný reklamační formulář z prvního kroku) doručte osobně nebo poštou na adresu:
    uleFones.cz
    Postoupky 125
    Kroměříž 76701
    Před předáním/odesláním telefonu k reklamaci si zálohujte svá osobní data. V případě potřeby zásahu do software telefonu dojde k jejich nenávratnému smazání. Neneseme odpovědnost za jakékoliv ztráty dat.

  3. O přijetí reklamace Vás budeme informovat pomocí emailu. Po odstranění závady nebo po výměně zboží za nové, Vám bude zasláno zpět na Vámi uvedenou adresu a nebo si jej budete moci vyzvednout osobně na pobočce.
    Jakékoliv reklamační zásilky na dobírku nebudou přebírány.

 

Jak dlouho bude reklamace trvat
Víme, že v dnešní době je telefon důležitý, proto se reklamace snažíme řešit nejrychleji, jak je to možné. Reklamace bude trvat maximálně 30 dní.

Jak a kde si můžete vyzvednout vyřízenou reklamaci
Vyřízená reklamace Vám bude zaslána poštou na Vámi uvedenou adresu.
Reklamace je také možno vyzvedávat osobně na pobočce v Kroměříži.

Vrácení zboží do 14 dnů ode dne převzetí
Kontaktujte nás na našem emailu
obchod@ulefones.cz

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.